luni, 16 februarie 2009

"Buna seara, iubito"
Lucian Avramescu



  • "Ia aminte

tu care gemi in fierbinti zvarcoliri

si apoi blanda ramai, nefiresc de cuminte

iti apartin ca vreau eu

ia aminte."

  • "nu ma stinge cand imi dau foc

focul e viciul meu si-mi face placere"

  • "dar n-o sa stie nicioadata sa-ti coboare stelele-n palma

si sa te invete, cum te-am invatat eu, sa zbori."

  • "Iubita mea, femeia mea, mai fata

din departari amarnice te strig

cand mi se face seara deodata

in dormitorul sufletului frig."

  • "ma-ncearca un dor sa ma duc iar"
  • "ca si cand

noi doi

atat de indelung fericiti

ne-am fi intalnit abia acum

unul in de altul"

  • "sarutul se seara

si dulcea redescoperire a faptului ca suntem in zori"

  • "alergam sa ne ucidem cu mainile noastre

si se va putea"

  • "nu pot sa bandajez nefericirea

atator firi ce se divulga-n carte

[...] si nu au apucat, cu ciob de luna

Sa-si taie singuri venele la mana"

  • "vuia in ei nevoia de a gasi

urme undeva intr-o zi"

  • "si strange-ma

pana cand sangele meu va fi sangele tau

si inima mea va bate-n inima ta"

  • "stinge chistocul, ce mai conteaza,

chiar pe inima mea"

  • "dar scuza-ma, ma-ntorc rapid

asteapta-ma peste o vara"

  • "Da-mi durere ca sa invat a ma bucura"
  • "imi voi pedepsi inima cu o noua dragoste"
  • "daca se opreste

inseamna ca s-a oprit si gata"

  • "cate-un tren gata de plecare

suiera pe peronul buzelor noastre"

  • "de aceea nu inteleg, oricat mi-as bate capul

iti spun,

de ce te gasesc cu ghearele in inima mea"

  • "asteapta-ma, mi-e sete grav de tine"
  • "putem face glume roz

la care nu rade nimeni"




Un comentariu:

  1. "nu ma stinge cand imi dau foc
    focul e viciul meu si imi face placere"
    -mi se par geniale versurile astea, nu atat prin prisma piromaniei pe care o denota, ci prin "celalalt mesaj" pe care il transmit. "the struggle within" nice one ;)

    RăspundețiȘtergere