vineri, 13 februarie 2009

"Nimic din ceea ce e adevarat nu moare"

O femeie singura
Regine Andry
  • "Imi propun sa plec, dar de fapt stiu ca voi ramane."
  • "... exista cei care se bucura de ele si cei a caror suferinta e si mai vizibila din cauza bucuriei celorlalti."
  • "Sunt gata sa renunt la orice amor propriu, sa ma arunc la pieptul lui si sa-i spun ca-l iert."
  • "Cu forta pe care mi-o da disperarea, ii strig: "Pleaca!", dar n-o doresc nicio clipa."
  • "O cearta intre oameni care se iubesc nu inseamna nimic."
  • "Imi vine sa-l lovesc, sa zgarii chipul acela nepasator."
  • "As vrea sa aud cuvinte. Numai tacerea asta nu!"
  • "Acum plang in hohote. Folosesc singura arma ce-mi ramane si care poate il va tulbura."
  • "Curios, nu sufar atat de tare cum credeam. E ca o rana. La inceput nu prea simti durerea, abia mai tarziu ti se infige in carne. Pentru moment sunt aproape usurata."
  • "Nenorocirea altora, dramele, ii pasioneaza. Ii face sa nu se mai gandeasca la existenta lor monotona, lipsita de neprevazut. Ii linisteste. Totusi mi-e mila de toti cei care nu au plans niciodata intr-un tren."
  • "Imi rememorez trecutul ca si cum l-as mai trai o data si ma agat de el cu disperare. Viata este plina de intoarceri in timp."
  • "Ma dau batuta. La ce bun sa-l alung cand am inteles ca mi-e cu neputinta sa fiu fericita fara el? Ajunge cu intrebarile! Ma las in voia vietii, pentru prima oara de multa vreme."
  • "Iar deasupra cerul apasator, un cer pe care de-abia il zaresti si care n-are nimic de-a face cu viata unei strazi ca aceasta. Un cer atat de indepartat incat ajungi sa uiti ca exista."
  • "Simt pentru el ce simt si pentru Anne. Nevoia de a-l sti in permanenta fericit."
  • "Frumos program. Nu se va satura nicioadata de romanul de dragoste pe care i-l ofer?"
  • "Si totul pentru ca m-am invatat sa creez iluzii."
  • "Vocile noastre se implora la doua mii de km distanta."
  • "Nu sunt chiar atat de fericita cum speram. Asa se intampla cand te astepti prea mult."
  • "Nu-ti reprosez nimic. Viata este asa cum este. Trecutul nu se mai intoarce. Nu sunt suparata pe tine, dar nimic nu ma entuziasmeaza. Sunt ca o planta uscata. Nu mai sper mare lucru, poate doar intamplari obisnuite."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu